Skoči na vsebino

Fakulteta za šport

Osnove managementa v športu


nosilci:
dr. Pavlin Tomaž, izr. prof.
dr. Bon Marta, doc.
dr. Križaj Jožef, doc.

izvajalci:
dr. Doupona Mojca, prof.

Vsebina: 

  • Šport in globalizacija
  • Uvod v management športnih organizacij
  • Pomen in značilnosti trženja v športu
  • Sponzorstvo v športu
  • Obnašanje športnih porabnikov
  • Ravnanje z ljudmi v športu
  • Trženjske strategije v športu
  • Organiziranost športa doma in v svetu
  • Organizacija športnih prireditev
  • Financiranje športnih organizacij
  • Politika športa
  • Šport in posamezna področja prava
  • Osnove podjetništva
  • Podjetništvo v športu
  • Poslovni načrt v športu
  • Športni turizem
  • Šport, mediji in PR

 

Cilji in kompetence:  
  • Spoznati osnove sodobnega managementa in njegovega vpliva na odločanje v športu, športnih dejavnostih in organizacijah
  • Razumeti posebnosti trženja v športu (sponzorstvo, donatorstvo, trženje dogodkov itd.)
  • Spoznati organizacijo športa doma in v svetu
  • Spoznati osnove organizacije športnih dogodkov
  • Spoznati načela financiranja športnih organizacij
  • Spoznati politiko športa doma in v svetu
  • Spoznati pravno in drugo normativno urejanje športa doma in v svetu
  • Seznaniti s pojmi podjetništva in nekaterimi možnimi oblikami podjetništva v športu
  • Seznaniti s poslovnimi orodji za analizo in načrtovanje poslovanja športne organizacije
  • Usposobiti za pripravo enostavnega poslovnega načrta za preverjanje poslovne zamisli na področju športa

Predmetno specifične kompetence:

  1. Razviti kritično presojanje študijske literature in praktičnih primerov ter razviti sposobnosti in znanja konceptualizacije in reševanja kompleksnih izzivov managementa
  2. Razviti sposobnosti uporabe trženjskih konceptov in orodij v športnih dejavnostih in organizacijah

Uporaba pridobljenih znanj in poslovnih orodij za načrtovanje realizacije poslovne zamisli na področju športa